utworzone przez Redakcja | kwi 29, 2025 | E-commerce, Reklama
Wskaźnik ROI (Return on Investment) to jedno z najważniejszych narzędzi, które umożliwia ocenę efektywności inwestycji w działania marketingowe. Mierzenie wskaźnika ROI pozwala nie tylko określić, czy inwestycja przyniosła zysk, ale także precyzyjnie wskazuje, które...
utworzone przez Redakcja | kwi 29, 2025 | E-commerce
Google Sandbox to zjawisko, które odnosi się do ograniczonej widoczności nowych stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Polega ono na tym, że mimo odpowiedniej optymalizacji nowych stron oraz zastosowania skutecznych technik SEO, nowe witryny mogą mieć trudności...
utworzone przez Redakcja | kwi 25, 2025 | E-commerce
Q-commerce (z ang. quick commerce), czyli szybki handel, to dynamicznie rozwijający się segment rynku e-commerce, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów oczekujących natychmiastowej realizacji zamówień internetowych. W dobie błyskawicznego tempa życia i...
utworzone przez Redakcja | kwi 25, 2025 | E-commerce
Założenie sklepu internetowego to ważna decyzja biznesowa, wymagająca odpowiedniego przygotowania i oszacowania budżetu. Koszt założenia sklepu internetowego może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników, takich jak wybrana platforma e-commerce,...
utworzone przez Redakcja | kwi 22, 2025 | E-commerce
W najbliższych miesiącach polski sektor cyfrowy stanie przed poważnym wyzwaniem legislacyjnym – wdrożeniem przepisów wynikających z Europejskiego Aktu o Dostępności, który w krajowym porządku prawnym funkcjonować będzie jako Polski Akt o Dostępności. Choć część...
utworzone przez Redakcja | mar 21, 2025 | E-commerce
Czym jest kampania Performance Max? Kampania Performance Max to zaawansowany typ kampanii reklamowej w Google Ads. Łączy wszystkie dostępne kanały reklamowe Google w ramach jednej, zautomatyzowanej strategii. W przeciwieństwie do tradycyjnych kampanii, które wymagają...