Zaznacz stronę
Jak mierzyć ROI z kampanii reklamowych w e-commerce?

Jak mierzyć ROI z kampanii reklamowych w e-commerce?

Wskaźnik ROI (Return on Investment) to jedno z najważniejszych narzędzi, które umożliwia ocenę efektywności inwestycji w działania marketingowe. Mierzenie wskaźnika ROI pozwala nie tylko określić, czy inwestycja przyniosła zysk, ale także precyzyjnie wskazuje, które...
Czy Google Sandbox blokuje rozwój nowego sklepu?

Czy Google Sandbox blokuje rozwój nowego sklepu?

Google Sandbox to zjawisko, które odnosi się do ograniczonej widoczności nowych stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Polega ono na tym, że mimo odpowiedniej optymalizacji nowych stron oraz zastosowania skutecznych technik SEO, nowe witryny mogą mieć trudności...
Q-commerce: co to jest i na czym polega?

Q-commerce: co to jest i na czym polega?

Q-commerce (z ang. quick commerce), czyli szybki handel, to dynamicznie rozwijający się segment rynku e-commerce, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów oczekujących natychmiastowej realizacji zamówień internetowych. W dobie błyskawicznego tempa życia i...
Ile kosztuje sklep internetowy? Przewodnik

Ile kosztuje sklep internetowy? Przewodnik

Założenie sklepu internetowego to ważna decyzja biznesowa, wymagająca odpowiedniego przygotowania i oszacowania budżetu. Koszt założenia sklepu internetowego może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników, takich jak wybrana platforma e-commerce,...
Co to jest Performance Max i jak go wykorzystać?

Co to jest Performance Max i jak go wykorzystać?

Czym jest kampania Performance Max? Kampania Performance Max to zaawansowany typ kampanii reklamowej w Google Ads. Łączy wszystkie dostępne kanały reklamowe Google w ramach jednej, zautomatyzowanej strategii. W przeciwieństwie do tradycyjnych kampanii, które wymagają...