utworzone przez Redakcja | cze 28, 2024 | Słownik marketingowy
Co to są linki sponsorowane? Linki sponsorowane to płatne reklamy wyświetlane w wynikach wyszukiwania, odpowiednio oznaczone i widoczne na różnych urządzeniach – od komputerów stacjonarnych, przez smartfony, po telewizory z odpowiednią funkcjonalnością. Te...
utworzone przez Redakcja | cze 28, 2024 | Słownik marketingowy
Co to jest churn rate? Churn rate (współczynnik odrzuceń) to procentowy wskaźnik opisujący, jaka część klientów zrezygnowała z naszych usług w badanym okresie. Jest on swoistym spojrzeniem z perspektywy końca analizowanego czasu (np. miesiąca) na to, jak zachował się...
utworzone przez Redakcja | cze 28, 2024 | Słownik marketingowy
Co to jest lejek sprzedażowy? Lejek sprzedażowy (z ang. sales funnel) to przedstawienie całego procesu sprzedaży – od momentu, gdy potencjalny klient dowiaduje się o ofercie, aż po finalizację transakcji. Jego nazwa nawiązuje do kształtu, który przypomina lejkowatą...
utworzone przez Redakcja | cze 28, 2024 | Słownik marketingowy
Co to jest lead sprzedażowy? Lead sprzedażowy, określany również jako szansa sprzedażowa, to dane kontaktowe osoby lub firmy, które wyraziły zainteresowanie ofertą. Te cenne informacje, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu, pozwalają działom...
utworzone przez Redakcja | kwi 25, 2024 | Słownik marketingowy
Co to jest lead magnet? Lead magnet, czyli „magnes na pozyskiwanie klientów”, to forma marketingowej zachęty skierowana do potencjalnych klientów, mająca na celu przyciągnięcie ich uwagi oraz pozyskanie cennych danych kontaktowych. Jest to zazwyczaj...
utworzone przez Redakcja | kwi 25, 2024 | Słownik marketingowy
Co to jest landing page? Landing page, zwany również stroną docelową, to dedykowana strona internetowa, która została zaprojektowana i zoptymalizowana w celu konwersji odwiedzających na klientów lub leady. Głównym celem landing page jest skupienie uwagi użytkowników...